38ena reunió de ginecòlegs · 15ena reunió de llevadores i infermeres de les Comarques Catalanes

Guia de presentacions

NORMATIVA DE PRESENTACIÓ

• Format de pòster digital amb una imatge .jpg.
  • Enviar el pòster mitjançant la plantilla oficial a través de la pàgina web. Almenys un dels autors haurà d'estar inscrit a la reunió.
  • De tots els pòsters rebuts es seleccionaran 6 finalistes per exposar-los com a comunicació oral.
  • Format de la comunicació oral: power point, durada de 8 minuts
  • Es valorarà presentacions conjuntes entre ginecòlegs i llevadores.
  • La Reunió es reserva el dret de publicar els treballs premiats pel comitè científic en la pàgina web de la reunió o a qualsevol altre mitjà de publicació d’aquesta.

TEMÀTICA:

Els treballs, preferentment,  hauran d’estar relacionats amb les següents temàtiques:

• INTERRUPCIONS VOLUNTÀRIES DE L’EMBARÀS
  • PLANIFICACIÓ FAMILIAR
  • INFECCIONS DE TRANSMISSIÓ SEXUAL
  • SÒL PELVIÀ
  • SCREENING DE CANCER COLL D’ÚTER I PATOLOGIA CERVICAL
  • CONTROL GESTACIONAL

AUTORS:

• Els autors seran un màxim de 6, identificats pels dos cognoms i inicial del nom.
  • En el cas de que la presentació sigui escollida per a presentació oral, el primer signant serà considerat el ponent.

TERMINIS

• Data límit enviament: 30 d’abril de 2023 15 de maig 2023
  • Data notificació de l’elevació a comunicació oral: a partir del 15 al 19 de maig de 2023.

CERTIFICATS

Els pòsters exposats obtindran el certificat de pòster presentat. Els pòsters defensats a la tarda tindran certificat de pòster defensat, i els acceptats per comunicació, obtindran un certificat de comunicació feta.

ENVIAMENT DE LES PRESENTACIONS:

S'ha de fer a través d'aquest enllaç: https://wwwa.fundacio.urv.cat/congressos/38-ginecolegs-15-llevadoresinfermeres/inscripcio-participant

S'emplena el formulari amb les dades personals i es crea una Zona privada, des d'on es podrà enviar la comunicació. Un cop acceptada, cal fer el pagament de la quota des de l'apartat: PAGAMENT.