V JORNADA D'INNOVACIÓ DOCENT: La motivació en la docència

Bases i plantilla comunicacions

BASES PER A LA PRESENTACIÓ DE COMUNICACIONS

1. Les persones interessades podran presentar comunicació oral o virtual, o pòster, sobre algun dels següents àmbits temàtics prioritaris de la Jornada:

• Noves línies d'investigació en la docència.
  • Ús docent de les xarxes socials.
  • Impacte de la recerca en la docència.
  • El rol del professor i de l'estudiant a l'aula universitària.
  • Bones pràctiques docents.
  • Motivació en la docència: estudiants i professors.

2. El resum de la proposta de comunicació o pòster s'enviarà entre el 16 de maig i 16 de juny de 2018 a l'adreça electrònica mariarosa.isern@urv.cat El resum es presentarà en castellà i tindrà una extensió entre 2.500 i 3.000 caràcters amb espais.

3. El Comitè Científic avaluador comunicarà als interessats l'acceptació dels diferents resums a partir del 23 de juny de 2017.

4. El text definitiu de la comunicació o pòster podrà presentar-se, seguint la plantilla establerta, fins al 14 de setembre de 2018. La comunicació tindrà una extensió mínima de 8 pàgines i màxima de 12, sense comptar les referències bibliogràfiques, i ha de seguir el següent format: word, lletra Times New Roman 12, interlineat 1.5 línies.

PLANTILLA DE LA COMUNICACIÓ

• TÍTOL DE LA COMUNICACIÓ (en majúscules)
  • Nom i cognoms de l'autor / a
  • Càrrec, posició o vinculació institucional (centre, universitat)
  • adreça @ electrònica

1. RESUM (màxim 500 caràcters en l'idioma de la comunicació)

2. ABSTRACT (500 characters with spaces, in English)

3. Paraules clau (5 paraules clau relacionades amb el tema de l'article)

4. KEYWORDS

5. ÀMBIT TEMÀTIC DE LA JORNADA (indicar l'àmbit temàtic al qual es proposa adscriure la comunicació). El Comitè Científic es reserva el dret de decidir l'àmbit final de les propostes.

6. DESENVOLUPAMENT (tindrà una extensió mínima de 8 pàgines i màxima de 12, sense comptar les referències bibliogràfiques)

7. REFERÈNCIES BIBLIOGRÀFIQUES