XXXIV Reunió de Ginecòlegs i Obstetres - XI Reunió de Llevadores i infermeres de les comarques catalanes

Benvolguts amics i companys:

Any rere any els ginecòlegs, les llevadores i les infermeres dels Hospitals Comarcals ens trobem per intercanviar coneixements i experiències professionals que vivim als nostres hospitals repartits per tots els racons del territori.

Aquest any 2017 l’Hospital Universitari de Tarragona Joan 23 i l’Hospital de Sant Pau i Santa Tecla juntament amb la Fundació URV, som els responsables d’organitzar la XXXIV Reunió de Ginecòlegs i Obstetres i la XI Reunió de Llevadores i Infermeres de les Comarques Catalanes. Per aquest motiu voldríem convidar-vos i acollir-vos el 3 de març a la ciutat de Tarragona.

Tarragona té un patrimoni natural i històric molt important. L'any 2000 la UNESCO va declarar el conjunt arqueològic de Tàrraco, patrimoni mundial de la humanitat. Com tots sabem, els romans van fer  grans aportacions a la ciència i en especial a la medicina; van promoure la creació d’hospitals, van implantar programes de sanejament ambiental i van promocionar la pràctica de l’ensenyament  mèdic.

Recuperant aquest llegat històric, hem programat una jornada, on abordarem temes relacionats amb les urgències a ginecologia i obstetrícia, actualitzarem els conceptes relacionats amb el risc obstètric, i debatrem sobre l’atenció al part de  baixa intervenció i el model de futur de les Maternitats Catalanes.

L’objectiu d’aquesta jornada és intercanviar experiències entre tots els professionals que tenim cura de salut sexual i reproductiva per poder avançar i donar resposta a les necessitats de les dones del segle XXI.

Desitgem que la vostra estada sigui agradable. Aquí us acollim amb il·lusió, i us volem rebre com fem la gent de la nostra terra, amb noblesa, hospitalitat i amb els braços oberts.

Dr. Jordi Sentís

Dra. Miriam De la Flor