8è curs de Pediatria Pràctica

Tallers

Divendres 10 de març 2023

9:00 - 10:30 h TALLERS PRECURS I i 11:00 - 12:30 h. TALLERS PRECURS II:

1. RADIOLOGÍA PEDIÁTRICA. Ignasi Barber. Radiólogo. Hospital Sant Joan de Déu. Barcelona.
  2. ALTERACIONES DEL DESARROLLO PONDOESTATURAL. Albert Feliu. Endocrinología pediátrica. Hospital Universitari Sant Joan de Reus.
  3. ¿CÓMO INTERPRETAMOS UN ECG?. Ferran Roses. Cardiología pediátrica. Hospital Vall d’Hebron. Barcelona.
  4. SIMULACIONES DE URGENCIAS PEDIÁTRICAS (Grupo 1). Docentes: Instructores Soporte Vital Intermedio Pediátrico. Hospital Universitari Sant Joan de Reus.
  5. SIMULACIONES DE URGENCIAS PEDIÁTRICAS (Grupo 2). Docentes: Instructores Soporte Vital Intermedio Pediátrico. Hospital Joan XXIII de Tarragona.
  6. ¡ESTA ANALÍTICA NO ES NORMAL! David Medina. Hematología pediátrica. Hospital Universitari Sant Joan de Reus.
  7. OFTALMOLOGÍA PEDIÁTRICA EN IMÁGENES.   Cristina del Prado i Dra. Laura Sebastian. Oftalmologia pediátrica. Hospital Sant Joan de Deu. Barcelona
  8. NIÑO MAL COMEDOR. COMO ENRIQUECER LA DIETA EN SITUACIONES ESPECIALES. Núria Guillén. Nutrición pediátrica. Hospital Universitari Sant Joan de Reus.

Cada taller previ al curs tindrà una durada aproximada de 1,5 hores.

Els tallers de Simulacions d'Urgències pediàtriques tindran una durada de 3 hores cada un, ja que inclou una primera part teòrica i una segona part pràctica. Las places son limitades i la reserva per ordre d'inscripció. Los tallers estan inclosos a la quota d'inscripció presencial (no disponible en la versió virtual).