4ª Reunión de Técnicos de Difracción y Responsables de Servicios de Difracción

Estimades companyes i companys, donem la benvinguda a tots els participants a la 4ª Reunió de Tècnics i Responsables de Serveis de Difracció, co-organitzada per la Universitat Rovira i Virgili (URV) i per l’Institut Català d’Investigació Química (ICIQ-BIST) a Tarragona. Aquest any la reunió ha canviat de format i s’estendrà durant dos dies. Esperem que el canvi no sigui un impediment per la vostra presència a la reunió ja que comptarem amb temes molt interessants. Durant el primer dia es farà la típica taula rodona pensada per la discussió de temes interns i també hem preparat, gràcies a la col·laboració voluntària de diverses companyes i companys, una sèrie de xerrades formatives relacionades amb els temes de la difracció de pols i monocristall. Durant el segon dia es realitzarà un Workshop/Taller i hem convidat, gràcies als patrocinadors, a una sèrie d’experts internacionals perquè ens introdueixin en els temes d’alta resolució amb difracció de monocristall, en les aplicacions de Pair Distribution Function (PDF), la difracció d’electrons, així com la cristal·lització amb mètodes especials. Esperem que els temes siguin del vostre interès i us agraïm per avançat la vostra presència a Tarragona.

Tant la reunió com el taller seran possibles gràcies al suport obtingut de l’ICIQ, la URV, el GE3C, la Diputació de Tarragona, així com les empreses col·laboradores Rigaku, Bruker i Panalytical.

Us desitgem una fantàstica estada a Tarragona i esperem que tingueu una mica de temps per conèixer alguns dels atractius d’aquesta ciutat i la seva regió.

Comitè organitzador:

Jordi Benet (ICIQ), Eduardo Escudero (ICIQ), Marta Martínez (ICIQ)

Francesc Gispert (URV)

Josefina Perles (UAM)